mspvinterlola

Alla inlägg under december 2011

Av vinterlola - 21 december 2011 12:58

hej!


Nu ska jag länka en blogg som enligt mig är jätte bra!


Boggen heter: http://lunasky.bloggplatsen.se

Puss o Kram!  

  


Av vinterlola - 20 december 2011 16:17

  Hej!!


Som rubriken säger så har jag haft bloggpaus och det kommer en åter och den börjar imorron eller på torsdag inte helt hundra.

Jaja det kommer börja en lite msp novell här. Så om du har tråkigt så Kan du ju läsa den, fast den kommer  efter bloggpausen hehe  

¨

Puss o Kram  
 


Av vinterlola - 6 december 2011 16:14

Hallå!!


Inget att skriva. För jag har bara haft skola idag.


Puss o Kram  

Av vinterlola - 5 december 2011 15:41

Hej!  


Jo jag har ju inga följare (eller hur man ska säga ) till bloggen  så jag skulle bli väldigt glad om ni länkade min blogg!   Som ni som har bloggar kanse vet så skriver man jätte många inlägg utan att nån läser dem. Förutom en själv då  


Men i alla fall så skulle jag bli jätte glad!!  

Av vinterlola - 3 december 2011 12:03

Hej!!


LAlalalalalala JAg kan "typ" inte spela MsP för det finns sånna taskiga mäniskor!   Tillexempel så vill nåra inte svara när man chattar! Jag har råkat ut för detta jätte många gånger.   Så här kan det se ut:

me:Hej!!

me:hallå!?

me:...

.


det kallar jag irriteraande!!!!!


Puss O Kram!  

Av vinterlola - 2 december 2011 15:45

Hej!


Som rubriken säger så kan jag inte spela Msp ikväll. Men!, det finns en annan dålig nyhet ! PÅ lörtag morron och heeela söndag kan jag inte spela Msp. Och på söndag innebär det att jag inte kan blogga!!   Jaja trist med dåliga nyheter men så är det!    

Presentation


Hej och välkommen!! Här snackar jag om mitt liv på moviestarplanet.se och lite annat. Fast mest om moviestarplanet.se.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards