mspvinterlola

Alla inlägg under januari 2012

Av vinterlola - 7 januari 2012 14:44

Hej!


Jag glömde att länka en blogg!


Den heter: http://neasnea.bloggplatsen.se/

Om den är fel så kommentera så fixar jag det eller som syrran säger fiskar hon gorde i alla fall när hon var liten.


Puss o Kram  

Av vinterlola - 7 januari 2012 14:22

Hej nu börjar jag med min novell!


Det skäns konstigt, jag undrar verkligen hur kommer jag att kunna bli coolare om jag inte börjar.

Jag heter Liza. Liza som är den enda i klassen som inte spelar Moviestarplanet.se eller så kallat MsP.


"Men kom igen kan du inte bara testa?", min bästis Clara älskar det, hon är beroende av det. Det fattar inte jag.

"Nej, det värkar inte så kul", Jag  och min sak om att spela moviestarplanet.

"Men jag kan göra en gubbe till dig om du inte gillar det s kan jag ta den", sa Clara.

"Okej,okej",sa jag.

"Jag ringer dig när jag har gort en jätte snygg gubbe till dig",Clara var fantastiskt gald för att jag sa ja.


När Clara hade ringt satte jag mig vid min data, och satte på moviestarplanet.se.

Det var faktigst ganska kul!

NU ÄR JAG INTE TÖBTIG LÄNGRE!

 jag ringde Clara för att berätta , men hon svarade inte! Jag får ringa på lördag. (Nästa dag) Då blir det mycket MsP!


Hoppas ni tyckte om första delen av min novell!


Puss o Kram  

Presentation


Hej och välkommen!! Här snackar jag om mitt liv på moviestarplanet.se och lite annat. Fast mest om moviestarplanet.se.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards